Retourneren
U heeft het recht uw bestelling tot 30 dagen na ontvangst zonder opgave van reden te annuleren. U heeft na annulering nogmaals 30 dagen om uw product retour te sturen. U krijgt dan het volledige orderbedrag inclusief verzendkosten gecrediteerd. Enkel de kosten voor retour van u thuis naar de webwinkel zijn voor eigen rekening. Indien u gebruik maakt van uw herroepingsrecht, zal het product met alle geleverde toebehoren en – indien redelijkerwijze mogelijk – in de originele staat en verpakking aan de ondernemer geretourneerd worden. Om gebruik te maken van dit recht kunt u contact met ons opnemen via info@bestrest.nl. Wij zullen vervolgens het verschuldigde orderbedrag binnen 14 dagen na aanmelding van uw retour terugstorten, mits het product reeds in goede orde retour ontvangen is.Â
Uitzonderingen retournerenÂ
De volgende producten zijn uitgesloten van het herroepingsrecht:Â Â
- Verzegelde producten. Wanneer de verzegeling verbroken is zijn bij deze producten niet retourneerbaar.Â
- Producten die door de ondernemer tot stand zijn gebracht overeenkomstig specificaties van de consument;Â
- Producten die duidelijk persoonlijk van aard zijn;Â
- Producten die door hun aard niet kunnen worden teruggezonden.Â
GarantieÂ
- Bestrest Bedden staat ervoor in dat de geleverde en te leveren producten voldoen aan de gebruikelijke eisen die daaraan kunnen worden gesteld voor particulier gebruik en vrij zijn van welke gebreken dan ook.Â
- De garantietermijn voor nieuwe producten die door Bestrest Bedden worden geleverd is (zie product informatie), te rekenen vanaf de datum van levering van het product/de producten. Â
- Indien Klant zich wil beroepen op de garantieregeling, dient Klant aan de volgende vereisten te voldoen:Â
- Klant dient een origineel aankoopbewijs te overleggen;Â
- Klant mag het product niet tweedehands hebben gekocht, maar dient de eerste koper te zijn;Â
- Klant dient Bestrest Bedden zo snel mogelijk, doch uiterlijk 1 maand na ontdekking van de klacht op de hoogte te stellen;Â
- De reden voor de klacht mag niet het gevolg zijn van onjuiste montage van het product;Â
- De reden voor de klacht mag niet het gevolg zijn van door Klant aangebracht veranderingen aan het product;Â
- De reden voor de klacht is niet het gevolg van onjuist gebruik van het product, bijvoorbeeld het gebruik voor een ander doel dan waarvoor het bedoeld is, het niet goed onderhouden van het product of reparatie door een derde, dan door opzet of nalatigheid van de Klant;Â
- De reden voor de klacht niet het gevolg is van normale slijtage of normaal verbruik.Â
- Indien Bestrest Bedden vaststelt dat de garantie van toepassing is, wordt eerst gekeken of het product gerepareerd kan worden. Is dit niet het geval, dan wordt het product vervangen, tenzij dit onredelijk is of niet van Bestrest Bedden kan worden gevergd.Â
- Bij reparatie of vervanging van een product, gaat geen nieuwe garantietermijn lopen, maar loopt de oorspronkelijke termijn door.Â
Identiteit ondernemerÂ
Bestrest BeddenÂ
De marke 1G
6951 KM, Dieren
info@bestrest.nl
+31 (0) 85 40 15 282
Kvk-nummer:
Btw-nummer: NL863989779B01