Klachtenregeling

  • Klachten, in verband met de garantietermijn of anderszins, dienen te worden verzonden naar info@bestrest.nl.
  • Bestrest Bedden zal zo snel mogelijk, doch uiterlijk na 14 dagen antwoorden op de betreffende klacht.
  • Leidt dit niet tot een oplossing, dan is het mogelijk om het geschil aan te melden voor bemiddeling via Stichting WebwinkelKeur via https://www.webwinkelkeur.nl/kennisbank/consumenten/geschil.
  • Ook is het voor u mogelijk om klachten aan te melden via het ODR-platform van de Europese Commissie. Dit ODR-platform is te vinden op http://ec.europa.eu/odr. Wanneer uw klacht nog niet elders in behandeling is dan staat het u vrij om uw klacht te deponeren via het platform van de Europese Unie.

Afspraak inplannen

Voornaam *
Achternaam *
Email *
Telefoonnummer *
Ik ben geïnteresseerd in *
Heeft u een voorkeur voor een datum en tijd?
Eventuele opmerkingen